söndag 5 februari 2012

Mary i 40-års intervju med nytagna bilder


I samband med Kronprinsessan Marys 40-årsdag har den danska tidningen Berlingske gjort en intervju med Mary. De har även tagit en serie med nytagna bilder på henne i den vackra våningen på Amalienborg, i hennes arbetsrum och även utomhus vid slottet.

Mary berättar i intervjun att hon tycker om att fylla fyrtio och att hon trivs med både rollen som Kronprinsessa och småbarnsmamma. "Jag tycker om att bli äldre. Jag tänker inte på min fysiska ålder. Jag befinner mig i en vidunderlig period av mitt liv. Som fyrtioåring vet man bara så mycket mer om vad livet handlar om. Det handlar om att finnas här och nu- men jag ser också fram emot min fortsatta resa", säger Mary i intervjun.
Hon berättar också att hon inte har tänkt så mycket på själva födelsedagen i sig men däremot har hon befunnit sig i en reflekterande period av sitt liv under det senaste året.

Se alla de nya bilderna här- Berlingske

Intervjun i Berlinske finns här 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...