lördag 7 december 2013

Prinsessan Madeleine lämnar återbud till årets Nobelfest


Med bara några dagar kvar till årets Nobelfest, meddelar nu Prinsessan Madeleine att hon inte kommer att delta. På hovets hemsida skriver man att Prinsessan Madeleines graviditet gör att det inte är möjligt för henne att delta i en så lång ceremoni som Nobelfestligheterna är. Hon hoppades in i det sista att hon skulle kunna delta, men tvingas lämna återbud. I övrigt förlöper Prinsessan Madeleines graviditet väl, meddelar hovet.

Under lördagseftermiddagen skriver Prinsessan Madeleine själv på sin Facebooksida: "Det gör mig ledsen att jag inte kan närvara vid Nobelfestligheterna i år. På grund av att jag väntar en babyflicka i februari, skulle det vara svårt för mig att delta i de långa programmen under de två dagarna. Mitt hjärta kommer hur som helst vara i Stockholm."



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...