måndag 25 mars 2013

Prinsessan Madeleine visar upp Childhoods senaste sammarbete

Prinsessan Madeleine visar läppglansen på Facebook.

Childhood samarbetar med det svenska ekologiska hudvårdsmärket Estelle och Thild och säljer just nu ett läppglans som vårdar och ger glans. Läppglansen kostar 149 kronor och 20 kronor går oavkortat till World Childhood Foundation. Man har valt blommor på asken som representerar tio av artiklarna i FN:s konvention om barnets rättigheter. Produkten säljs från och med vecka 10 på bland annat Åhléns, Kicks och Kronans Droghandel.

Prinsessan Madeleine gör reklam för Childhood-läppglansen på sin Facebooksida där hon visar upp produkten i sin förpackning. Hudvårdsmärket Estelle och Thild har ju dessutom sitt namn gemensamt med Prinsessan Madeleines lilla systerdotter, Prinsessan Estelle. Dock fanns detta märke innan Prinsessan Estelle fick sitt namn och grundaren Pernilla Rönnberg har satt ihop namnet efter sina två döttrar som heter Estelle and Mathilde.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...